Så var man här igen...

att jag är kass på att uppdatera...men vad ska jag uppdatera om? Min graviditet?Njae...föga intressant att skriva/läsa om. Min reumatism? Ännu mer ointressant att skriva om...Så ja,ni får stå ut med mina dåliga uppdateringar.

Jag har ju läst Naturkunskap B på distans. Och idag hade jag mitt slutprov...VG fick jag i betyg.Sweet!Nu har jag behörighet att söka in till de utbildningar som jag är intresserad av.

Stefan har börjat på minigrisens rum...spygrönt :-D Kan det vara jag som valt färg???Hahaha tror ni ;-)
Det blir riktigt fint iallafall...han är så duktig min älskling. Tänk vilken tur jag har som har honom.

Felicia ska vara här denna veckan(sportlov)Ska bli spännande och se om vi ens får träffa henne denna veckan. Det börjar med att sova över hos en kompis ikväll...aja vad ska man säga?Hålla henne kedjad inomhus?

Nu är det lite bråttom helt plötsligt.Ska packa väskan för att åka och bada med tanterna på reumatiker förbundet,hinna äta och slänga källsorteringen. Vad fan hände?
Jag som tyckte att jag hade all tid i världen. Där ser man...

Visst är mina dagar intressanta? :-D
Kisses Kitten

Kommentarer :

#1: Marita

Sweetiepie - duktig skoletös du é - de berättade du inte när du va och fikade :)

Grönt är skönt även om det är spygrönt - cool färg tycker jag, den va skithäftig på vagnen du visade. Jag gillar när det är färgstarkt - pastell och beige inte riktigt min grej.

Kraaam Marita

skriven

Kommentera inlägget här :