Tjenaaa

Uppdatera så ofta jag kan???? HAHAHAHAHA!
Trodde jag på det själv liksom? Vad är det sedan jag skrev,2 år sen?
Jorå....det blev ju täta uppdateringar. Det har väl hänt en del sedan dess...
Jag har börjat plugga, till fastighetsförvaltare. Tufft, men riktigt roligt. Trevliga klasskamrater och en konstant utmaning. Visst, vissa dagar undrar jag vad tusan jag har gett mig in på, men oftast är jag helt hundra på att det är helt rätt.
Charlie blir 2år i maj... 2år! Han pratar, sjunger, hoppar, springer OCH har upptäckt att han har en egen vilja... med besked kan jag tillägga. Det är också väldigt roligt,men väldigt vääääldigt tålamods prövande många gånger. Dock utvecklas han i en sån takt att man blir helt förstummad. Han lär sig något nytt varje dag känns det som.
Vikt målen? Mmmmm det kan ju diskuteras, jag kan säga att jag har ingen tattuering bakom örat. Jag gick ner mina kilo väldigt fort. Det var inga problem, men att hålla dem borta. Det är en annan historia.
Jag känner inte att träningen är lika viktig nu när man inser att av 24 timmar på ett dygn träffar jag Charlie ca 3. Då är det inte värt att sticka iväg och träna. Han är så mycket viktigare för mig. Vi får helt enkelt se vart det bär. Allt har sin tid var det en väldigt vis kvinna som sa en gång...
Ha det gött, ha det fint

Kommentera inlägget här :