Alltså

Jag måste säga...det är inte så värst roligt att blogga just nu.Jag vill fota massor o lägga in och si och så,men kameran som vi äger SUGER som fan....och då är det inte heller skoj.

Men i vilket fall...det var ju ett himla tag sen jag skrev...
Dieten rullar på.Hade ett litet bakslag på den andra veckan...men det var också DEN veckan...upp ett halvt kilo och upp 2 eller 3 cm runt mage och midja.Även om jag vet att det är vätska och inte kan räknas,så var det inte roligt likt förbannat.
Nu har det jämnat ut sig och jag har gått ner allt and then some.
Ätardag igår och antagligen idag med.Mamma har ju fyllt år och då e det ju faktiskt kaka på schemat. :-D
Man måste ju leva lite också:
Har varit hemma sen i onsdags...sjukt ont i armar och ben och känt mig febrig.Det har inte blivit mer än så av det.Så back to work on monday.
Fredrik och Cornelia var här igår...middag och vin på schemat....snackade och skrattade.
Fredrik kollade på klockan lite snabbt och konstaterade....klockan är halv 4.

WHAT?????Och både jag och cornelia var vakna....vad hände där? Vi kom i säng runt 5 tiden,sen var vi uppe igen halv 10. Tjena,har en känsla av att det kommer ikväll.

Nu ska jag väl försöka övervinna huvudvärken,hoppa i duschen och sen  bär det av ut till min kära mor.
Kisses Kitten

Kommentera inlägget här :