Lugn dag

Idag har jag skullat massor,och gjort.Ja kanske hälften.Jag är trött på att stressa och jag vill inte mer.Idag gick jag upp tidigare och skickade med Stefan frukost,lunch och kaffe....han kände sig extra älskad idag :-D
Sen var jag på arbetsförmedlingen,en handläggare som verkar ha något bakom pannbenet.Sweet!
Efter det satt jag hos min mor i gott och väl 1.5 timme.Drack kaffe och snackade skit.

Iväg till Willys och storhandlade och nu sitter jag här.Städningen tar jag imorgon....den försvinner ingenstans.
Som sagt,det är nog med stressande nu,ska försöka planera tiden innan bröllopet väl.Skulle även sticka och träna...det hinner jag också en annan dag...skön inställning va? ;-)

Hahhahaha....jag vet inte varför jag stressar egentligen.Eller ja jo...måste ju ha rätt form på kroppen 4 veckor innan bröllopet.då jag ska pröva kläningen igen...ooops kom på det nu.
Hmmmm visst maten gör ju det mesta,men träning....off till gymmet efter middagen då?
Får se,känner mig lätt ambivalent idag...hahaha

Kisses Kitten

Kommentera inlägget här :