vad gör man inte för de sina?

Morgonen började med en promenad på 45 min i strålande sol och hög,kall luft.Det gillas skarpt.
När jag kom hem gjorde jag pannkakor til familjen,de käkades med jordgubbssylt och äpplemos.
Receptet är som följer

1.5 dl havregryn
1 dl dinkelmjöl
4 dl filmmjölk/mjölk
1/2 tsk bakpulver
1 kryddmått salt
1 ägg

(idag använde jag filmjölk och mixad havregynen,de blev som tjocka amerikanske pannkakor)

Blanda ihop ingredienserna.Stek ca 0.5 - 1 dl i smör på svagvärme.Gör man de för stora blir de svåra att hantera.
Men de är sjukt goda och inte så himlans onyttiga.

Felicia hade idag bestämt sig för att vara katt...
sagt och gjort

och vad gör man inte för sina små?

Jag blev en panda... :-D

Notera min sjukt snygga hårfärg...jag är så himla lycklig för den :-D
Nu ska jag surfa litta och kolla upp bikramyoga...

Kisses Kitten

Kommentera inlägget här :