auja...

gött att jag la in ett inlägg igår som inte publicerades????moget.

Jag fick ett anonymt mess igår...ett anonymt hot.
Dock med en komplimang i då jag blev kallad för PINK.Det är ju alltid trevligt.
Men jag fattar inte...vad är meningen liksom?
Ska jag känna mig rädd?Illa till mods?Osäker?Nope,det är ANONYMA hot.Människan vågar inte ens stå för han/hon skriver.
Patetiskt!!!

Var hos läkaren igår,efter ett litet missöde i fredags.Min läkare avbokade min läkartid den 18/3 och inte min spruttid den 18/2 som han egentligen skulle avbokat.Nåväl,de tryckte in mig till jourläkaren igår den 22/3.
Kommer dit,och då har de glömt skriva upp mig?WTF?!?!?
Jag skulle vara där 8.30 men stod inte med någonstans.Som tur var hade jag sparat lappen jag fick förra veckan.
Jag fick minsann slå näven i bordet och kräva att komma in till en läkare.Och det fick jag :-D

Jag fick tipset att gå i MBT skor....eller masai skor som de också kallas.Mmmmm förutom att de är bottenfula(det kan jag ändå överleva)så är det svindyra.Visst kan jag få bidrag till att köpa ett par skor som kostar allt mellan 1900-2600 så kan jag visst köpa ett par.

Jag hoppade in och jobbade igår.Trodde det skulle vara ett litet lugnt pass men.....1.30.Hemma vid 2
i säng vid 3 och upp 6.Jo då...jag gjorde det igen.Men idag e det inte många knop som kommer göras.Gymmet och soffan...varken mer eller mindre.

Vad ska ni göra idag?
kisses Kitten

Kommentera inlägget här :