en jädrans massa körande

blir det för mig de närmsta dagarna.Var i Malmö igår för vaxning av....ja ALLT!och med allt så menar jag ALLT ;-)
Jag skulle även ha klippt mig igår men YEN var tvungen att omboka tills idag för hon fick en akut läkartid.Och jag om någon förstår det där med läkartider.
Så idag bär det in till Big Hair Mama,imorgon ska jag in till makeup store för min provsminkning(bra tajmat va?eftersom vi ska på bröllop imorgon menar jag)på måndag ska jag träffa min barndomsvän som ska sjunga i kyrkan på vårt bröllop och på tisdag ska jag åka med Marielle till Nova för att fixa slutklämmen till vårt bröllop.Det är en del att stå i med andra ord.

Igår var Peggy här,trimmade till Stefan lite och prövad en skit cool frisyr på mig som jag ska ha imorgon.Det ska bli så roligt att gå på Ronny och Camillas bröllop...hoppas bara att regnet håller sig borta.Vigseln är nämligen utomhus.
Nä,om jag skulle ta tag i mina vildvuxna ögonbryn,tvätta ur sprayet sen igår och börja bege mig mot Malmö.
Hörs en annen dau
Kisses Kitten

Kommentarer :

#1: Marina

Hej hej :) Satt och kollade mailen och hade fått detta härliga klipp med "posten".

Kanske ett tips till ert Bröllop! Haha ;-D Kram



http://www.youtube.com/watch?v=Kav0FEhtLug



skriven

Kommentera inlägget här :